علمی و خواندنی
 
 

 

ویسی: در اهواز استقلال را بردیم، در تهران هم می‌توانیم/ قلعه‌نویی خوش‌شانس است چون لیاقتش را دارد
ورزش > لیگ برتر - استقلال اهواز در شرایطی این هفته مقابل هم نام تهرانی‌اش قرار خواهد گرفت که عبدالله ویسی در بازی رفت توانست امیر قلعه‌نویی را شکست بدهد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حالا شاگردان ویسی در حالی مقابل استقلال قرار خواهند گرفت که تیم تهرانی در کورس قهرمانی قرار دارد  و به هیچ عنوان نمی‌خواهد صدرجدول را از دست بدهد. شاید خیلی‌ها استقلال را برنده این بازی بدانند ولی ویسی به تیمش اطمینان دارد و تاکید می‌کند که برای امتیاز گرفتن به تهران می‌آید. او در مورد شرایط استقلال خوزستان و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.
*چرا تیم شما اینقدر نوسان دارد؟
بازیکنان ما مختلف هستند! این جمله‌ای است که می‌توانم بگویم و منظورم این است که یکسری بازیکن جوان داریم که خیلی جوان هستند و یکسری بازیکن مسن داریم که از تجربه خود استفاده نمی‌کنند. بازیکنان باتجربه ما گاهی اوقات احساساتی می‌شوند و به نوعی می‌خواهند خودشان را نشان بدهند و این موضوع شرایط تیم را به هم می‌ریزد.
*چرا اینقدر در خانه بد نتیجه می‌گیرید؟
ما در بازی‌های خانگی 21 گل خوردیم و در بازی‌های بیرون از خانه بعد از پرسپولیس با 6 گل خورده بهترین خط دفاعی را داریم. بعضی از تماشاگران در بازی‌های خانگی تیم ما را تخریب می‌کنند. البته عده آنها به 10  نفر هم نمی‌رسد ولی وقتی به بازیکن ما فحش می‌دهند همه چیز به هم می‌ریزد. شاید اگر در بازی‌های خارج از خانه به بازیکنان ما بد و بیراه بگویند انگیزه آنها بیشتر شود ولی در بازی‌های خانگی این موضوع اتفاق نمی‌افتد.
*آیا خطر سقوط را حساس می‌کنید؟‍
امکان ندارد سقوط کنیم. ما در 21 هفته گذشته در جدول در همین حوالی بودیم و در 9 هفته آینده هم می‌توانیم موقعیت خود را بهتر کنیم.
*دوست داری فصل بعد در استقلال خوزستان بمانی یا جدا شوی؟
در این سه، چهار سالی که در لیگ برتر مربیگری می‌کنم، دو هدف داشتم. یکی اینکه بازیکنان گمنام و جوان را به فوتبال ایران معرفی کنم و دوم اینکه بعضی بازیکنان را که خیلی‌ها احساس می‌کردند تمام شده‌اند دوباره برگردانم. نمی‌خواهم بگویم قصد تغییر طرز فکرم را دارم ولی اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم.
*چه تغییراتی قصد داری ایجاد کنی؟
تیم ما تجربه لازم را به دست آورده و ما می‌توانیم سال بعد نتایج بهتری بگیریم. البته آن دو هدفی گفتم را به اندازه کافی انجام دادم. من در صبا 17 بازیکن را از لیگ‌های دسته پایین‌تر به لیگ برتر آوردم و آن سال تعداد بازیکنانی که از این لیگ‌ها به لیگ برتر آمده بودند فقط 29 نفر بود. سال بعد به 91 نفر رسید و امسال به 121 یک  نفر. من معتقدم در این مورد به هدفم رسیدم.
*خیلی‌ها معتقدند این هفته احتمالا به استقلال ببازید، نظر خودت چیست؟
هر موقع در مورد تیم ما اینطور فکر کردند اتفاقا موفق شدیم.
*یعنی معتقدید استقلال را می‌برید؟
چرا نبریم؟ وقتی در اهواز آنها را بردیم پس در آزادی هم می‌توانیم ببریم، مگر اهواز و تهران چه فرقی با هم دارند؟ پرسپولیس همه تیم‌ها را در آزادی برد ولی ما از این تیم مساوی گرفتیم.
*قبول داری استقلال از لحاظ فنی چندان خوب نیست؟
به نظر من استقلال در هفته‌های اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته است. شاید این تیم در حد انتظار امیر قلعه‌نویی بازی نمی‌کند ولی شرایط استقلال بهتر شده است.
*برخی معتقدند قلعه‌نویی مربی خوش‌شانسی است نظر خودت چیست؟
شانس لیاقتی است که خدا به آدم‌ها می‌دهد. اگر قلعه‌نویی خوش‌شانس است حتما لیاقتش را دارد.
*کدام بازیکن استقلال فکر می‌کنی تاثیر زیادی در این تیم دارد؟
ما به خوبی استقلال را آنالیز می‌کنیم ولی باید مراقب سمت راست آنها باشیم. آنها در این قسمت از زمین با هماهنگی خسرو و آندرانیک تیموریان تیم زهرداری هستند.



چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, :: 10:46 ::  نويسنده : محمدیان - لک


کمک رویانیان

در پی مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان، مالک جدید باشگاه ملوان بندرانزلی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با امیر عابدینی تماس گرفتند تا از وضعیت این باشگاه کسب اطلاع کنند.
به گزارش افکارنیوز، در پی مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان، مالک جدید باشگاه ملوان بندرانزلی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با امیر عابدینی تماس گرفتند تا از وضعیت این باشگاه کسب اطلاع کنند.

مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان باعث لغو تمرینات دیروز و امروز این تیم لغو شده است. در این زمینه امیر عابدینی در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد که تیم داماش به علت این مشکلات برای دیدار با استقلال به تهران سفر نمی‌کند.

عابدینی با تائید این مساله اظهار کرد: شرایط تیم داماش بحرانی است و تا این لحظه قصد سفر به تهران برای بازی با استقلال را نداریم، مگر اینکه مشکلات مالی برطرف شده و بازیکنان را برای سفر به تهران مجاب کنیم.

وی افزود: امروز محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سیروس محجوب مالک باشگاه داماش، و مولایی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان با من تماس گرفتن و از وضعیت تیم جویا شدند اما مسئولان که باید به فکر حل مشکلات تیم باشند، تنها یک شماره به من دادند تا مدیرکل سیاسی تماس بگیرم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در این خصوص اضافه کرد: قرار است بنده تا عصر امروز یکشنبه با ایشان تماس بگیریم تا به نحوی مشکلات را برطرف کند. در این شرایط باید گفت وضعیت داماش تا امشب مشخص می‌شود.

عابدینی در پایان گفت: در مورد اینکه مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند اگر تیم برای بازی به تهران نیاید، با جریمه سنگینی مواجه می‌شود، گفت: شما که نمی‌توانید راهکار برای حل بحران تیم داماش ارائه کنید، لطفا نمک به زخم‌مان نپاشید.

 

 


ژنرال
انک ورزش- امیر قلعه‌نویی امروز، سوم دی ماه 92 بعد از بازی استقلال و داماش در مورد مشکلات مالی آبی‌پوشان گفت: «این مسائل به مدیریت باشگاه مربوط می شود. هر دروغی که بلد بودم به بازیکنانم گفته‌ام و دیگر نمی دانم چه کار کنم. خودم هم از این وضعیت خسته شده‌ام.» اما جالب است بدانید سرمربی استقلال درست هشت ماه پیش یعنی سوم اردی‌بهشت سال جاری در گفتگو با رادیو ورزش که انعکاس وسیعی هم در رسانه‌های مکتوب داشت گفته بود: «شما می‌دانید که من در عمرم حتی یک دروغ هم نگفته‌ام!» خب حالا باید با این پارادوکس چه کنیم ژنرال؟ بالاخره شما دروغ گفتن بلدید یا نه؟




پرسپولیسی ها برتری بدون دردسر برابر ملوان را مدیون یک خبرنگار علاقمند به این تیم هستند
 
به گزارش افکارنیوز، در بازی روز گذشته پرسپولیس برابر ملوان علی دایی قصد داشت در نیمه دوم از قاسم دهنوی استفاده کند اما این اتفاق رخ نداد.

در جریان بازی و در حالی که نیمه اول در حال برگزاری بود، سایت فدراسیون فوتبال در خبری اعلام کرد که دهنوی حق بازی ندارد و پرسپولیسی ها از انتشار این خبر مطلع نبودند.

زمانی که دایی قصد داشت دهنوی را به میدان بفرستد یکی از خبرنگاران پرسپولیسی نویس که از طریق همکاران خود در تهران متوجه محرومیت دهنوی شد، بلافاصله به دایی اطلاع رسانی کرد تا سرمربی قرمزها نیز در آخرین لحظه تصمیم خود را تغییر دهد.





به گزارش افکارنیوز، تيم فوتبال استقلال از مرز ۷۰۰ امتياز در ليگ برتر فوتبال گذشت. آبي‌هاي پايتخت پس از كسب پيروزي مقابل صباي قم ۷۰۱ امتيازي شدند و همچنان به يكه‌تازي خود در فوتبال ايران ادامه دادند.

استقلال پيش از اين نيز پرامتياز‌ترين تيم تاريخ ليگ برتر بود و با توجه به اينكه در فصل جاري نيز امتيازهاي خوبي گرفته به جمع‌آوري امتيازهاي بيشترش ادامه مي‌دهد.

استقلال در ۳۹۱ بازي ليگ برتر ۱۹۳ برد، ۱۲۳ تساوي و ۷۵ باخت به دست آورده و با احتساب يك امتياز كسر شده در اين فصل، اكنون ۷۰۱ امتيازي است. استقلالي‌ها به‌طور ميانگين از هر بازي ۱.۸ امتياز كسب كرده‌اند.

پس از استقلال، تيم سپاهان با ۶۵۸ امتياز در رده دوم و پرسپوليس با ۶۳۱ امتياز در رده سوم جدول كلي تاريخ ليگ برتر ايستاده است.

البته از پرسپوليس ۷ امتياز و از سپاهان نيز ۳ امتياز كسر شده است كه اگر چنين نبود اكنون سپاهان ۶۶۱ و پرسپوليس ۶۳۸ امتيازي بودند. با اين حال اگر اين امتياز‌ها نيز بازمي‌گشت استقلال همچنان صدرنشين جدول امتيازي همه ادوار ليگ بود. از استقلال نيز در فصل جاري يك امتياز كسرشده است



سه شنبه 3 دی 1392برچسب:ورزشی, :: 11:30 ::  نويسنده : محمدیان - لک

راههایی برای کاهش گردن درد
درد گردن، چه بخاطر بد خوابیدن باشد چه وضعیت و فرم بد بدن، یک چرخش و حرکت ناگهانی گردن یا استرس زیاد، یکی از شکایت‌های همیشگی است. تحقیقات نشان می‌دهد که برای جلوگیری از گردن درد، تمرینات تقویت‌کننده گردن بسیار مهم‌تر از حرکات کششی است.
درمورد قدرت سرشانه‌ها هم همینطور است. تقویت عضلات سرشانه نه تنها از خشکی و درد شانه‌ها جلوگیری می‌کند، بلکه از مفاصل آرنج‌تان هم مراقبت می‌کند. دلیل آن این است که ضعیف بودن شانه‌ها، فشاری که به آرنج‌ و مچ وارد می‌شود را دوچندان می‌کند. در زیر به راه‌های ساده‌ای برای تقویت گردن و شانه‌ها اشاره می‌کنیم:

۱) هر زمان در محل‌کار احساس خستگی و عصبانیت کردید، پیشانی‌تان را به کف دستتان فشار دهید. خیلی از ما وقتی استرس داریم، عضلات گردنمان را سفت می‌کنیم که به مرور زمان ممکن است موجب درد و خشکی گردن شود. می‌توانید با این حرکت ساده، هم فشار وارد بر گردن را کاهش دهید و هم عضلات آن را تقویت کنید. بهترین قسمت آن این است: هیچکس در محل‌کار متوجه نمی‌شود که مشغول تمرین هستید! فقط فکر می‌کنند که خسته شده‌اید.

پشت میزتان نشسته، کمی به سمت جلو خم شوید و آرنج‌هایتان را روی میز بگذارید. سرتان را صاف در مرکز شانه‌ها قرار داده و پیشانی‌تان را به کف دستتان فشار دهید؛ از کف دست برای مقاومت دربرابر فشار سرتان استفاده کنید. ۵-۳ ثانیه در این حالت بمانید، رها کرده و پنج مرتبه دیگر تکرار کنید. حالا صاف بایستید و دست‌هایتان را پشت سرتان قرار دهید، طوریکه آرنج‌هایتان رو به جانب باشد. سرتان را به عقب به سمت کف دست‌ها فشار دهید و از کف دست‌ها برای مقاومت دربرابر فشار سرتان استفاده کنید. ۵-۳ ثانیه در این حالت بمانید، رها کرده و پنج مرتبه دیگر تکرار کنید.

۲) دو مرتبه در روز خودتان را تقویت کنید. یک تمرین عالی دیگر برای محل کار: کف دست‌هایتان را روی لبه صندلی‌تان قرار داده و فشار دهید، لگن و باسنتان را یک تا دو سانت از روی صندلی بلند کنید. ۵ ثانیه نگه دارید، دوباره پایین بیاورید و این حرکت را پنج مرتبه تکرار کنید تا عضلات سرشانه‌تان قوی‌تر شوند.

۳) موقع تماشای تلویزیون، شانه‌هایتان را عقب بکشید. روی لبه صندلی‌تان بنشینید و ستون فقراتتان را بکشید، انگار می‌خواهید قدتان را بلندتر کنید. دست‌هایتان را جلو بدن روی لباستان قرار دهید. شانه‌هایتان را تا می‌توانید عقب بکشید، طوری که کتف‌هایتان از پشت جمع شود. کل یک تبلیغ تلویزیونی خود را در این حالت نگه دارید. سپس شانه‌ها را آزاد کرده و یک بار دیگر حرکت را تکرار کنید.

۴) وقتی از سر کار به خانه برمی‌گردید، سه چهارم یک لنگه جوراب را پر از برنج، ۲ چوب دارچین و یک قاشق غذاخوری میخک کنید. انتهای آن را سفت با یک بند لاستیکی ببندید. آن را ۲ دقیقه گرم در مایکروفر گرم کنید و بعد روی گردنتان بگذارید. این روش درمان برای خشکی گردن و شانه‌ها عالی است. نیازی به خالی کردن لنگه جوراب نیست--می‌توانید آن را بارها استفاده کنید تاجاییکه ادویه‌ها رایحه خود را از دست بدهند.

۵) هر زمان که بیش از ۴۵ دقیقه پشت فرمان اتومبیل یا پشت کامپیوتر نشستید، تمرین لاک‌پشتی را انجام دهید. بیشتر وقت‌ها پشت فرمان یا کامپیوتر، سرمان را جلو می‌بریم، انگار جلو بردن سرمان باعث می‌شود زودتر به مقصد برسیم یا پروژه‌مان را زودتر تمام کنیم. از آنجا که سر چیزی درحدود ۵ کیلو وزن دارد، این کار کمی به پشت گردن فشار وارد می‌کند و قبل از اینکه بفهمید دچار سردرد می‌شوید. با این تمرین می‌توانید هم عضلات پشت گردنتان را قوی کنید و خودتان را عادت دهید که در وضعیت بهتر و سالمتری بنشینید. موقع رانندگی یا تایپ کردن پشت کامپیوتر، تظاهر کنید لاک‌پشت هستید که می‌خواهید سرتان را به سمت لاکتان جمع کنید. سرتان را به سمت عقب بیاورید، طوریکه گردی پشت گردنتان صاف شود. از یک تا ۵ ثانیه در این وضعیت نگه دارید و رها کنید. این تمرین را ۱۰ مرتبه تکرار کنید.

۶) هر یک ساعت، چانه‌تان را به سمت سینه‌تان خم کرده، سپس گردنتان را به سمت چپ، عقب، راست و دوباره پایین به صورت دایره‌ای بچرخانید. این حرکت را پنج مرتبه تکرار کرده، سپس جهت خود را عوض کرده و از راست به چپ دایره بزنید.

۷) دقت کنید که برای خواب از بالش مناسب استفاده کنید. انتخاب بهترین بالش به اولویت‌های خودتان برمی‌گردد. اما به طور کلی آنها که روی شکم می‌خوابند باید از بالش‌های نرم، آنها که به بغل می‌خوابند از بالش‌های متوسط و آنها که به پشت می‌خوابند از بالش‌های سفت‌تر استفاده کنند.



چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:خبر ورزشی ,خبر ,ورزشی , :: 14:10 ::  نويسنده : محمدیان - لک

 

 گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، امیر قلعه نویی از اوضاع مالی استقلال شاکی است. او در نیم فصل به دنبال هافبکی خارجی بود اما بی پولی مانع از انتقال شد. او دیگر درباره تیم ملی و حضور ملی پوشان در زمان لیگ قهرمانان آسیا هم حرفی نمی زند.
 
او که پیشنهاد خوبی برای فصل بعد از سپاهانی ها دارد به احتمال فراوان به اصفهان می رود تا در باشگاهی که همواره از آن تعریف و تمجید می کند فعالیت نماید.



چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, :: 14:2 ::  نويسنده : محمدیان - لک

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، به نظر می‌رسد هیچ‌یک از اتفاقات کنفرانس خبری علی دایی در کرمان به اندازه ضرب‌المثلی که او اشتباه گفت بازتاب نداشته است.
 
سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی پر گل این تیم برابر مس در مورد رای کمیته استیناف گفت: «سبزه بود، به گل هم آراسته شد!»
 
همین برعکس گفتن این دو کلمه و به ویژه پخش آن در برنامه 90 این هفته، باعث شده خیلی از سایت‌های هواداری استقلال به شوخی با سرمربی رقیب دیرینه بپردازند.
بانک ورزش



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
هفته سوم بهمن 1392 هفته چهارم دی 1392 هفته سوم دی 1392 هفته چهارم بهمن 1392 هفته سوم بهمن 1392 هفته دوم بهمن 1392 هفته اول بهمن 1392 هفته چهارم دی 1392 هفته سوم دی 1392 هفته دوم دی 1392
پيوندها
فال امروز">فال روز
تعبیر خواب آنلاین

">تعبیر خواب
آخرین قیمت خودرو ">وب سرویس قیمت روز خودرو
فال حافظ شیرازی
فال حافظ

http://">فال حافظ

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی - خبری -طنز - سرگرمی و آدرس lakuasat34.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 29645
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


علمی گوگل
Google
چت روم
خوش آمدید اس ام اس
اوقات شرعی مترجم

تلو

پرواز پروانه

کدهای جاوا اسکریپت

آب و هوا بازی آنلاین